برای خواندن خبر به ادامه مطلب بروید.


کسی نیست که بازی Dark Souls را انجام داده باشد و کلمه You Are Dead را در صفحه نمایش خود ندیده باشد. Dark Souls عنوان ساخته شده توسط شرکت From Softwear است که دنیایی بی رحم را به شما نشان میدهد و واقعا شما را به چالش میکشد و اگر در این بازی تلاش نکنید قطعا خواهید مرد.

حال در کنفرانسی در ژاپن شرکت From Softwear با نمایش اطلاعات و تصاویری، ما را بیشتر با عنوان سوم این سری یعنی Dark Souls 3  آشنا کرد.

سازندگان ابتدا ویدیویی را به نمایش گذاشتند که قسمت هایی از ویدیوی به نمایش آمده در E3 2015 در آن بود و بخش های جدید آن نیز نشان دهنده تله ها و دشمنانی بود که برای مبارزه با آن ها باید به دقت محیط را بررسی کنید.

تعدادی تصویر نیز از محیط ها و دشمنان نیز به نمایش درآمد که نشان دهنده محیط هایی بود که احتمالا در بازی وجود خواهند داشت و چند تصویر نیز از باس های بازی نشان داده شد. دشمنی جدید نیز به نمایش درآمد که از مردگان تغذیه میکند و  یک باس با زره و بدنی نازک به همراه شمشیری آتشی بود نام این باس رقاص (Dancer) است. همچنین در ادامه این کنفرانس  در مورد گیم پلی و تاکتیک های مبارزه ای با دو شمشیر یا کمان گقتگویی صورت گرفت.


در ادامه نیز با تصاویری از Dark Souls 3 با ما همراه باشید.












نظر شما در مورد این بازی چیست؟