برای خواندن خبر به ادامه مطلب بروید.


همانطور که مطلع هستید عنوان Assassin’s Creed Syndicate پیش از انتشار در انگلستان و مناطق دیگر قاره اروپا لو رفته است و عده بسیاری به نسخه PS4 بازی زودتر از انتشار دست یافته‌اند. بنا به گزارش‌های به دست آمده، بازی در روز اول انتشار یک بهینه‌ساز برای رفع مشکلات جزئی دریافت کرده است.

یکی از کاربران انجمن NeoGAF با نام کاربری Lurgan1337، از همان افرادی است که نسخه ویژه بازی را زودتر از انتشار دریافت کرده‌اند. به همین علت وی امروز اطلاعاتی را در رابطه با مقدار حجم به‌روزرسان روز اول بازی به اشتراک گذاشت.

انگار به‌روزرسان روز اول Syndicate با دیگر عناوین یوبی‌سافت کمی در تضاد است، چرا که این عنوان در روز اول به مقدار ۵۳۴ مگابایت بهینه‌ساز به همراه دارد، حجمی که گمان میشد چندین برابر حالت فعلی باشد! 

Assassin’s Creed: Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ (جمعه، ۱ آبان ۱۳۹۴) بر روی Xbox One و PlayStation 4 و در ۱۹ نوامبر (پنج شنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۴) برای PC منتشر خواهد شد.

Syndicate در سال ۱۸۶۸ میلادی در کشور انگلستان و در شهر لندن جریان دارد. لندن حال در جاده پیشرفت و تعامل قرار گرفته و یکی از ویژگی های بارز آن انقلاب صنعتی است. به‌مانند همیشه فاصله طبقاتی قشر های مختلف مردم بیشتر خودنمایی می‌کند. بازیکنان در نقش خواهر و برادری دوقلو با نام های Jacob Frye و Evie Frye قرار می گیرند که سعی دارند آزادی را به مردم برگردانند.