برای خواندن خبر به ادامه مطلب بروید.


آقای نورث نولان (North Nolan) ، صداپیشه شخصیت David در بازی The Last Of Usدر جلسه مطبوعاتی ای حاظر شده بود و در مورد آینده بازی های ویدیویی به سوالاتی پاسخ داد.

در بین این جلسه ، یکی از طرفداران از وی پرسید که او به غیر از بازی Uncharted 4 بر روی پروژه ی دیگری کار میکند یا نه که اقای نورث نولان در پاسخ غیر منتظره ای به این مخاطب گفت:

من میدانم که آنها ( ناتی داگ) در حال کار بر روی بازی The Last Of Us 2 هستند، اما شخصیت من در انتهای بازی، پایانی خوشی نداشت.

در گذشته نیز خبر هایی را در مورد عنوان The Last Of Us 2 از سوی منابع فراوانی منتشر شده بود که کم و بیش نمیتوانستند صحت وجود قسمت دوم از این بازی را تایید کنند ولی به علت اینکه آقای نورث نولان  به مدت هفت سال با استدیو ناتی داگ همکاری داشته است ، میتوان این حرف او را سندی بر وجود 2 The Last Of Us دانست.

(( یک هفته پیش از این خبر نیز آقای تروی بیکر در مورد The Last Of Us 2 گفت که:

 من از هیچ چیزی خبر ندارم. من اصلا نمی‌دانم که تیم سازنده قصد دارد یک نسخه‌ی دیگر نیز بسازد یا خیر. اگر قرار به ساخت باشد پس من به نیل (دراکمن، مدیر نوآوری) و بروس (استرلی، کارگردان بازی) و تمامی افراد ناتی داگ اطمینان دارم که داستانی مورد نیاز را روایت خواهند کرد.))



اما از یک طرف دیگر بنا به گفته های اقای نولان، شخصیت وی در آخر بازی میمیرد اما انگار به دلیل مهارت های او در صداپیشگی ، استدیو ناتی داگ قصد استفاده آقای نولان را دارد.در هر صورت باید منتظر معرفی رسمی  The Last Of Us 2 توسط ناتی داگ باشیم و این خبر و حرف آقای نولان تا قبل از معرفی رسمی شایعه ای بیش حساب نمیشود.

منبع: Polygon