برای خواندن خبر به ادامه مطلب بروید.


طی چند سال گذشته شایعات فراوانی را در مورد انتشار نسخه سوم از سری بازی های محبوب Mafia  شنیده بودیم ولی امروز کمپانی 2k Games اقدام به ثبت دامنه مخصوص برای بازی Mafia 3 کرده است که احتمال منتشر شدن این عنوان را بالا برده است. اگر بخواهیم در مورد جدیدترین شایعات نیز حرف بزنیم باید گفت که در ژانویه‌ی همین امسال ریک پاسلکون، صداپیشه‌ی شخصیت اصلی بازی Mafia 2 یعنی ویتو اسکالت خبر داد که ممکن است به زودی از نسخه‌ی سوم این بازی رونمایی شود.

اون در حساب شخصی تویتر خود گفت:

احتمالا به زودی اخبار جدیدی از سری مافیا برایتان خواهم داشت.

پس از آن ریک پاسلکون در جواب یکی از طرفداران نیز پاسخ داد:

گوش به زنگ باشید، احتمالا به زودی اخبار شگفت انگیزی برایتان خواهم داشت.

پس از مدتی نیز شایعه مبنی بر کار استدیو توکی گیمز بر روی Mafia 3 به گوش رسید که به علت نامعلومی کنسل شد.از طرفی دیگر کمپانی 2K Games صاحب استدیو توکی گیمز در ماه مارچ سال ۲۰۱۳ میلادی اعلام کرد که استودیوهایشان مقداری بسیاری از بازی های معرفی نشده را در دست دارند و در حال کار بر روی آنها هستند.

ولی در کل نمیتوان اطمینان حاصل کرد که این کار کمپانی 2k Games نوید انتشار Mafia 3 را میدهد و ممکن است برای جلوگیری از سو استفاده ها اقدام به ثبت دامنه کرده باشد ولی طی شایعاتی که امسال منتشر شده است و ثبت دامنه اختصاصی میتوان احتمال داد که شاهد حضور عنوان سوم از سری بازی های Mafia در نمایشگاه گیمز کام باشیم.