ادامه خبر را در ادامه مطلب ببینید.


بالاخره بازی Batman Arkham Knight منتشر شد ولی انگار این بازی مشکلاتی نیز به همراه دارد که کاربران رایانه های شخصی را به سختی آزار میدهد. با Game Review همراه باشید.

پس از عرضه نسخه PC این عنوان ، کاربران این پلتفرم با انواع باگ ها و افت فریم های وحشتناک مواجه شدند.

به گزارش وب سایت Forbes، عنوان Batman: Arkham Knight بر روی PC از قفل فریم ریت رنج می برد. Forbes اعلام کرد که در بازی شاهد نرخ فریمى بیشتر از 30 نیستیم. قطعا ما باید در PC شاهد فریم بالاتری میبودیم ولی به هر حال کسی نمیداند چرا فریم ها در 30 قفل شده اند.

البته مشکلات دیگری برای کسانی که این بازی را دانلود کرده بودند رخ داد. فایل ها اغلب ناقص دانلود شده بودند و کاربر هنگام اجرای بازی شاهد هنگ کردن و فریز شدن بود و تنها راه رفع این مورد نیز بررسی صحت فایل دانلودی است که باعث دانلود قسمت زیادی از قسمت ناقص یا بعضا دانلود کل بازی از اول است.

افت فریم بر اساس کاربران تا زیر 5 فریم در ثانیه زیر افت میکند در واکنش به این موضوع برادران وارنر حداقل سیستم مورد نیاز بازی را به طور رسمی تغییر دادند. حتی افت فریم بازی در PC  در کارت گرافیک های GTX 980 و GTX 970 و  در بعضی از موارد در تایتان ایکس نیز دیده میشد و بر 30 فریم بر ثانیه قفل شده است.

بعد از این همه مشکل و نقد ها و اعتراضات کاربران در استیم، راک استدی واکنش نشان داد و اعلام کرد که از مشکلات با خبر است و با کمک یک توسعه دهنده در حال رسیدگی به مشکلات است.

به هر حال اگر این عنوان را در PC یا دیگر پلتفرم ها تجربه کرده اید ، نظرات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.