برای خواندن خبر پیرامون این بازی به ادامه مطلب بروید


سری Sniper Ghost Warrior جزو اندک بازی هایی بود که با الهام گیری مناسب از دنیای واقعی یک تک تیر انداز ، شهرت خوبی به دست آورد اما با مشکلات و باگ های فراوانی که داشت بازی را گاهی بسیار سخت و گاهی بسیارآسان میکرد .  

طبق گفته های استودیو CI Games این بازی با تغییر و تحولی فراوان به ایستگاه سوم رسیده که بازی را از یک شوتر به یک بازی بازی تاکتیکال تبدیل می کند .

با تریلر های نمایش داداه شده مشخص است که بازی از هر لحاظ پیشرفت چشمگیری کرده است .

حال میتوان امید داشت که بازی از ضعف های خود در دو نسخه قبل درس گرفته باشد و بازیرا بی نقص طراحی کرده باشد .

 Sniper Ghost Warrior 3بسیار بیشتر از دو نسخه گذشته به واقعیت نزدیک تر شده ، دیگر مانند گذشته نوار سلامتی و سیستم سطح بندی کاراکتر ها وجود ندارد و مانند دیگر عناوین شوتر مدرن (مانند سریCall Of Duty  وBattlefield  )دنبال می شود . شما باید تیراندازی خود را متناسب با سرعت باد ، رطوبت و فاصله با هدف تنظیم کنید و برای اینکه دقت شما افزایش یابد باید روی زمین دراز بکشید تا بدن شما موقعیت بهتری برای شلیک داشته باشد. 

شما می توانید ماموریت خود را از هر راهی که علاقه دارید انجام دهید و تنها به صدا در آمدن زنگ خطر است که باعث می شود شما شکست بخورید و شکست بدان معنا نیست که باید ماموریت را از اول آغاز کنید بلکه باید راهی دیگر برای کشتن هدف خود بیابید.

قابلیتی به نام Scout mode باعث می شود تا با استفاده از حس بینایی و دید در شب، از گزنددشمنان در امان بمانید. همچنین زمین نیز می تواند به شما در پیشبرد مرحله کمک کند زیرا تکتیراندازی که شما کنترل وی را بر عهده دارد یک نخبه ی نظامی و استاد حرکات پارکور است و می تواند از هر مانعی عبور کند. 

الگوی آب و هوایی پویا و چرخه داینامیک شب و روز نیز به هر چه واقع گرایانه تر شدن بازیکمک کرده است .

Sniper : Ghost Warrior 3همان طور که اشاره شد ،  همانند عناوین معمول اکشن اول شخص نیست بلکه در این بازی تاکتیک و برنامه ریزی نیز نقش مهمی ایفا می کند. 

با اینکه سیستم سطح بندی از بازی حذف شده است اما به جای آن یک سیستم مهارت بهبازی افزوده شده است که بستگی به نوع انجام بازی از سوی بازیکن دارد. برای مثال اگر شمادر طول بازی از چاقو برای کشتن دشمنان بیشتر استفاده کنید ، مهارت های شما در زمینه نبرد های تن به تن افزایش می یابد..


در ادامه با تصاویری از بازی با ما همراه باشید .






باز هم جنگ سرد 


بازی در آینده ای خیالی  که بر اساس اتفاقات حال حاظر جهان طراحی شده است. اتفاق می افتد. جنگسرد جدیدی بین ایالات متحده آمریکا و روسیه به وجود آمده است و مرکز این درگیری ها نیزشرق اروپا است. 

حال یک تک تیرانداز نخبه به این منطقه فرستاده می شود تا بدون جلب توجه، نیرو های دشمن را از پای در آورد. بازی از موتور قدرتمند Cry Engine 3 بهره می برد و بر خلاف دو نسخهی قبلی، این بار به نظر می رسد که سازندگان در استفاده از نهایت قدرت این موتور، موفق بوده اند. 

این عنوان اولین نسخه از این سری است که روندی غیر خطی دارد و به بازیکنانآزادی حرکت و انتخاب می دهد تا با شیوه ی خود، ماموریت ها را به پایان برسانند.

هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده ولی قرار است برای پلتفرم های نسل هشتم یعنی  PC ، Xbox One و PS4 عرضه شود .